Mamma är mamma

Hahah!!
Min mamma är rolig hon...
Hon ringde mej i morse..
Hon tyckte Rickard kunde flytta upp te Luleå för han har ju ändå inget jobb..:p
Sen sa hon att jag måste behärska mitt temperament så jag inte skrämmer iväg honom...haha!!
Va kul när vi hos mamma å pappa på sönda så kom mina farbröder å ens fru..
Så satt mamma å berätta:
- Ja susanna har ne ny kille, hon va 7år me sin förra men den här är helt ny..
- Har har vart i Kosovo å att flickorna lyckades åka te sthlm just då när han va hemma är nog ödet..
- Jag tror på ödet!
Haha ja de är mamma de...hon är rolig:)

Ne nu måste jag jobba!!

Tjaooo!!



Kommentarer
Postat av: kankka

hahhaa mamma on mamma vaikka voissa paistais;=)

2008-11-06 @ 12:26:02
Postat av: Lina

mammor ær søta :)

2008-11-06 @ 18:18:19
URL: http://cluelezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0