Rädda liv

Gick å la mej efter kl22 igår å vaknat nyss...
Så sovit nästan 12 timmar inatt...sweeeeeeeeeet..Nu är jag pigg iaf :p

Ska på hjärt å lung räddnings utbildning på jobbet..
3 timmar ska de hålla på!!!! tycker de låter liiiiiiite länge men men...
Kanska kan jag rädda nåns liv en vacker da ;)
Efter de blir de jobb som vanligt, te stängning...Jobbar bara kväll hela veckan..Nåja ska inte klaga, får OB och sovmorron..hihi ;p

Drömde så psyk drömmat igen..
Alltid massa mardrömmar :S..
Här en natt va syrran en gravid galen mördare som mördade andra gravida kvinnor..Hon hade en medhjälpare, en polis å drömmen slutade me att jag högg honom i magen å i hjärtat me en kniv..uschdå :/
Inatt va Anna en elak bitch mot mej, sa massa elaka saker å jag bara grät å grät...
Haha...ajaa, tur att de inte är nå sanndrömmar iaf....
Men drömmer ofta om samma "symboler" om  vatten, blod å bråk...
Så kanske vill mina drömmar säga mej nått ändå......hmmm...

Nu: Frukost
Snart: Dusch
Sen: Lunch
Senare: Jobb

Bye bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0