Snö!!!

Blev lite förvånad när jag steg upp..Är vitt överallt...
Snöat inatt, å ganska mycke oxå..eller jaa iaf så de täcker marken å min balkong är full me snö...Mysigt...
Slipper man mörkret...
Nu vet jag bara inte om jag tar mej ut på balkongen så jag kan vädra mina täcken, kuddar å mattor...Hmmm..
Ska nämligen städa ida...Är helt inte sugen på de, funderar nästan på å skita i de eftersom att Rickard inte kommer nästa vecka heller va ju lite för dens skulle jag tänkte städa å så...Men nu ska han kanske börja jobba..
Kul att han fått jobb, absolut!! Men tråkigt nu att jag inte vet när jag kommer å få se honom :(...
Nåja...ska nog städa ändå, om inte annat så kommer jag känna mej duktig efteråt..
Å de är inte så att jag har nå annat å göra heller så lika bra å få de gjort..
Måste bara orka börja :S

Har inge kaffe..........= hela dan kommer va förstörd...hehe

Ajaa, have a nice day.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0