Stockholm?


Har tänkt nu vääääääldigt mycke på de här me å flytta te sthlm..
För Rickards skulle, absolut, lätt att jag skulle kunna göra de..
Finns inte så mycke som håller mej kvar i Luleå egentligen...
Men!!!
Jag är ganska hemmakär...vill ha min familj nära å kunna åka hem när jag vill..
Jag har ett bra jobb...Där jag trivs..Där jag typ kan få ledigt/byta dagar hur jag vill så jag har möjlighet å göra vad jag vill..
Får jobba extra typ alltid när jag vill...Har bra arbetskollegor :)...
Å då känns de lite surt å behöva säga upp de jobbet...
Å se de största problemet......Jag i sthlm? i storstaden? Hmmm...skulle nog känna mej ganska vilsen...
Sååå jaaa...inte lätt de här...
Men om man tänker såhär...va är viktigare?
Jobb eller kärlek?
Svaret för min del är ganska enkelt...KÄRLEK, alla gånger!
Och jag känner såhär att de här är nått jag  verkligen vill satsta på!!
Så va gör man?.......
Kanske kan han flytta hit? Jag vte inte men känns som att de är inte något jag vill "tvinga" honom till..
Kankse "lättare" för mej å flytta dit?
Att man skulle hitta kärlek där borta, trodde jag väl aldrig..men nu är de så, nu har de hänt..
Å som mamma sa, de är nog ödet...å jag tror absolut på ödet...Så jag hoppas att ödet kan hjälpa mej me de här oxå..
Så allt går bra:)..

Jahaaa...så va de helg igen..Shit va den här veckan har gått fort!!
Går väl fort när man har roligt ;)..
Hoppas nästa vecka oxå gör de, för tror Rickard kommer upp vecka 47 igen!!! :D
Sen är de väl min tur å åka ner...kanske att jag åker sista helgen i november...
Helgen blir iaf lugn för min del, får jobba extra både lörda å sönda så de är bra...
Jobbar kväll imon å öppnar på sönda så inge party denna helg...tur då :p..
Men måste ju erkänna att sugen är jag....hehe...

Jaja ska äta lite lunch å sen jobba..

PussåKram!!





Kommentarer
Postat av: Lina

men jag komme rju hem sista helgen i november :(

2008-11-07 @ 12:45:03
URL: http://cluelezz.blogg.se/
Postat av: Lina

Tungt som fan av och till, men har aldrig ångrat på det :) Man skaffar sig nya vanor, vænner, jobb och allt det dær. Kænns de bra så flytta ge de ett førsøk, du kan ju alltid flytta hem igen om det går åt helvete :) Så tænkte då jag och det funkar ju :)

2008-11-07 @ 15:20:55
URL: http://cluelezz.blogg.se/
Postat av: Linda

Skulle vara tråkigt om du flytta ju... men samtidigt förstår jag att du har lust! När har du tänkt dig att flytta isf?

2008-11-08 @ 11:32:21
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0