Tant?

Kunde inte slute le ida efter att en liten kille kallade mej tant...haha..
Så kom de en tant efter honom som va helt förskräkt över att lillkillen kallat mej tant..
-Jag är en tant men du är då långt ifrån? Hur kände de där, å bli kallad tant?
Hehe jaaa kändes väl inget spec, tyckte mer de va lite roligt...
Va nog först gången jag blev kallad tant, blivit kallad mycke men inte just de :p..
Rickard säger att jag är tillsammans me en tönt (bara för att han gillar å spela dataspel)
Ja men då är han tillsammans me en tant då..Tant å tönt, vilket par ;) haha..

Ska laga lite mat nu, lövbiff..mmmm mums :)
Sen se Madagaskar (tecknadfilm, går på 5an 18.20) hehe..är nog bra tror jag, dom brukar ju vara de iaf :)
Blir väl säker å se lite stjänor på is oxå..Å sen är de säng dags..
Så ser min lörda kväll ut..
Önskar att jag haft lite vin te maten..:p
Men får nöja mej me julmust...

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0