Träna...

Japp ida har jag bestämt mej för att fara å träna..
Hoho...hur de nu ska gå..Min kondition är ju typ sämst ;p..Sen har jag inte tränat på läääääääääänge...
Å de är de vi visst ska träna ida + styrke...Anna får leka min personligatränare ida :)
Skulle va skönt om man kom igång nu lite grann, typ 2-3 ggr i veckan iaf nu tills å börja me...
Ska verkligen försöka!

Annars händer de inte så mycke mer ida, ska jobba, joura..
Fick joura igår oxå, Nina va lite trötter å ville sitta i kassan ist..Så jag jourade gärna, tycker de är ganska kul å tiden går fort..
HLR utbildningen gick oxå bra igår, de va intressant å kul..
Fick rädda dockor :p
Fick även kolla puls å anding på Malin.O å hon levde...tur då ;)
Vet iof inte hur jag skulle reagera om de skulle hända på riktigt, kanske skulle man få lite panik då...?
Men men nu har man lärt sej nå nytt iaf, alltid bra :)

Fick veta en hemlis igår oxå...hihi...kul :D

Ne nu ska jag laga lite lunch..

Tjao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0