Aldrig mer!!

Då har man vart på bio...Patrik 1,5 va bra :)
Trodde den skulle va lite mer rolig än va den va..men blev absolut inte besviken..den va bra, me like :)
Uschdå va inge kul å gå hem...
För de första va jag sååååå kissnödig :p
För de andra regnade de ganska mycke:S
Å sist men inte minst, de va läskigt!!!
Mörkt...uuuh...Hann fantisera de ena å de andra...har nog aldrig gått hem sådär fort, nånsin...
Kände mej först trygg när jag kom in genom porten..Men hoppa till när jag kom te 1a våningen jooo för där stod han i bara kallingar å glodde in i hissen...haha..ajaaa...
Ska då aldrig mer gå hem ensma såhät sent...inte kul...
Borde ha stannat å sovit hos Anna...Men kände att de va skönt å komma hem..Anna skulle upp så tidigt oxå:p

Ne nu ska jag nöta, nöta, nöta..
sen sova.........
Nattinatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0