Ännu en måndag...

,,,ja de börjar väl å glida mot sitt slut snart :p..
Inte har man fått mycke gjort denna dag,,,
Men skönt å ta de lugnt ibland oxå å inte göra nånting..
Har iaf städat min garderob...
Mycke kläder som hamande i en "slänge/ge/sälja" låda...
Mycke va dom klädera som jag typ inte ens använt eller baraa nvänt 1-2 ggr..Då får man lite ångest...mycke skit man köper alltså..Tur att jag skärpt mej!! :)

Ska på bio!!
Patrik 1,5...Hoppas den är bra :)
Så ska väl snart gå te Anna..
Blir sena bion 21.30...Shit..kommer somna :p Hehe neee...
Nåja är väl dgas å ta på sej lite kläder då:p Eller bättre kläder så man kan visa sej på stan..hehe


Dagen då jag träffade Rickard..My sweeeeet!!

Kommentarer
Postat av: Lina

nej det ær det vekligen inte, emn bara att vænja sig :( hoff.. :(

2008-10-13 @ 18:51:39
URL: http://cluelezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0