Idag...

..har jag:
* Sovit riktigt riktigt dåligt inatt..
* Va inte alls glad när kl ringde 06.15...snooza i 10 min :p
De här me OB tycker de borde vara OB hela lördan oxå..Är ganska obekvämt å behöva stiga upp sådär tidigt en lörda morron...Eller har jag fel? hehe...
* Gått te jobbet...(Är 2953 steg från min hall te personalrummet på Willys hehe..)
* Var glad över att de fanns kaffe färdigt, tack susanna:)
* Jobbat..va ganska mycke folk..Dan gick fort..
* Gick hem från jobbet...
* Kollade hihg school musical ;)
* Kollade Luleå match, blev förlust igen!!!
* Ätit lite å druckit en kall öl
* Kollat(ar) Stjänor på is..Hejja Markuuuus!! :p
Å snart ska jag:
* SOOOOOOOVAAAA!!

Kul lördag va? ;)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter ungefær som min lørdag - jobb och stjærnor på is och øl. Men har vat på familjemiddag ;)

2008-10-18 @ 23:48:06
URL: http://cluelezz.blogg.se/
Postat av: Susanna

hehe varsågod för kaffet. ;) Den behövdes sådär tidigt på lördagmorgon.

2008-10-20 @ 04:36:49
URL: http://sussu35.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0