Morgonstund har guld i mun...

..är de så man brukar säga? hmmm nåja..hur som helst..:)
Känner mej piggare än piggast idag..tur då ;) för jag har mitt "favvo" pass ida (not) på jobbet 12-21.15 ...Tur att de är sönda iaf så känns de kanske lite lättare(OB hela dan:D) men de värsta är att jag har samma pass imon oxå..iiiik:S
Tänkte nästan ge några timmare te nån som vill...men äääh I need the money! Jag överlever, brukar gå bra ändå fast de känns så länge..Men de är ju egentligen inte längre än en vanlig arbetsdag...aja nog om de..

Fint väder ute ida...- grader dock men solen skiner..Ska bli skönt å ta en promm te jobbet..
Å imon börjar allvaret, då är tävlingsdags!!
Kommer säkert glömma min stegräknare hemma lite då å då eller tappa bort den...skulle inte förvåna mej :p
Hade på den igår för kul å tappade den typ 50ggr..utan å överdriva..Ojoj hehe..

Jaja inte blev de nå vettigt sagt nu..
Så ska dricka upp mitt kaffe sen lite make up å vidare te jobbet..

Ha en mysig söndag ;) Kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0