Mysterium...

Jaaaa...
Vart tar alla mina strumpor alltid vägen när jag tvättar?
Slänger i 50 par å när tvätten är klar så finns de bara 5 par kvar...typ...hehe...
Tvättmaskinen måste väl äta upp dom :p

Behöver låt förslag!! Bra partylåtar...
Måste bränna en skiva te helgen...Men är så less på alla låtar som jag har :S

Ååååh jag börjar bli nervös som f*n nu alltså..
Inte alls länge kvar te R kommer...Ojoj...Alltid nervös i början...Inte sett han på 2 månader så..
Men men de blir nog bra ;)

Hmmmm....ska man festa imon??!! Är ju som sugen men...jaaa måste fundera...
Känns som att jag för de första inte har nått å ha på mej (:p)
För de andra behöver jag spara pengar..
Å sen så vill jag ju vara lite fräsch när R kommer oxå å inte ligga bakis å se ut som hej kom å hjälp mej men inegn kom :p
Aja...

Drömde om massa mynt inatt..
Mynt: Ett mynt tyder vanligtvis på framgång och trygghet. Rädsla för  hotande fattigdom (<---haha)

Nu fortsätta me tvätten...Så kul :S



Puss!!


Kommentarer
Postat av: Lina

D4ømde om dig inatt, at vi skule køra till happis/torneå. men hade ingen aning om vart vi skulle :p thithi, oligt hade vi iaf ;)

2008-10-31 @ 08:49:05
URL: http://cluelezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0