Lördag

Igår fick jag jobba ändå...weee :p..
Synd bara att alla mina planer gick åt skogen..Men får hänga me Linda nån annan dag ist :)
Ohh dom ringde just från jobbet igen...Får jobba imon oxå..money money money :)
Hade fått jobba ida me men kan ju inte dumpa min middas dejt ;p
Kan ju inte dumpa allt å alla för jobb..Fått redan 3 dagar extra denna vecka, tycker de borde räcka :)

Drömt lite inatt igen:
Samlag (;p): En längtan efter eller fruktan för samlag (är garanterat längtan efter!!! hehe)
Moped: Att ta täten och göra allting själv, psykisk energi
Järnväg: Livetsbana är förutbestämd, kan också betyda trygghet. Allt går på som räls

Nu måste jag ordna lite här hemma så de ser bra ut..
Måste duscha å handla oxå..
Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0