De kan bara bli bättre?

Natten kändes skit skit skit skit..
Men nu är allt toppen igen..Tur att jag inte kan va depp länge..HIttar alltid nånting å vara glad över..
Fick ju avreagera mej lite för Anna oxå..tur att du finns gums!! Love u :*
Typ att få stiga upp, dricka en kopp kaffe å ta mej en snus känns bara bra de..hehe..
Hojja....jag...va ska jag göra me mej själv? :P

Nu till en lista igen..hihi dom är ju roliga ;)

List
BRUKAR DU:
titta på dig själv i spegeln: Japp, varje dag, flera ggr om dan..heh..
gnälla: Jadå, de händer :p
skrika: Njaa, ibland..inte ofta..
sova: Hehe klart!!
ha ångest: japp..fast inte haft de på länge nu..
skada dig själv med flit: Nee!!
ta mediciner du inte borde ta: Nope, inte de..
vilja dö: Är rädd för döden :S
drömma mardrömmar: Jaa, ibland..
drömma sexdrömmar: Haha...ja ganska ofta ;p
ta droger: Nee!!
försöka vara annorlunda: Ne, är bara mej själv..
klä dig i svart: Väldigt sällan helt svart faktiskt..
gå till kyrkan: Nee bara om de är nå spec tillfälle
gå i skolan: Va ett tag sen jag gick ut skolan
röka: Har hänt att jag feströkt men annars nee..
ha sex: Ja...
hata folk: Nee hatar ingen, men tycker mindre om vissa..
lita på folk: Njaa har lite svårt för de men jag vet vilka mina vänner är :)

VEM:
saknar du:
Rickard
vill du döda: Oj? ingen..
rörde dig sist: Anna kanske råka röra mej igår på bion? hehe..
vill du slå: Nån idiot finns de säker som förtjänar å få sej en smäll..
kysste dig sist: Rickard
kramade du sist: Minns inte??
vill du prata med: Syrran
skrek du på sist: Niklas tror jag...ooops:p
vill du vara som: ??
sårade dig sist: .....
vill du bli galet full med: Linda...haha ;p länge sen vi festa ihop
gjorde dig riktigt glad senast: Blev glad igår när jag fick va på bio så då va de väl Anna som gjorde mej glad
fick du sms från senast: Rickard
ringde dig senast: Niklas
är vackrast på jorden: OJ!! vet inte :O


HAR DU:
för många vänner: Tillräckligt...

förföljelsemani: Nej
tvångstankar: Jaa lite :p
någon annan psykisk sjukdom: De tror jag inte...
någon fysisk sjukdom: Nee ingen
någon skada: Inte de heller
färgat håret: Jaa, många ggr...
några piercings: Öronen å näsan
egen dator: Jaa en liten trasig en,men de funkar :p
bra självförtroende: Från å till...
kysst någon: absolut!!
haft sex: Jepp
köpt kondomer: Hmm ne faktiskt inte
sagt jag älskar dig till någon idag: Nej nej...Fast skrev ju där uppe..de kanske räknas :)
bjudit ut någon: Nja nee
varit kär: joodå..
dumpat någon: Jajjamänn
stulit någonting: Näe tror jag inte..eller?
lämnat landet: Jaa jag har vart utomlands..
tuttat eld på nått: Jaa som vad? nog har jag eldat nått..
gjort något olagligt: Nee...

HUR:
går du: steg för steg
svarar du i telefonen: Hallå!!
fördriver du tiden: Surfar...
mycket pengar har du: Klara mej iaf :p
tjänar du pengar: Jobbar...
ofta diskar du: Ganska ofta...lite varje dag typ..
ofta städar du: Damsuger iaf 1 gång i veckan,försöker hålla de rent å färscht..
många stör du dig på: Finns några..
ofta träffar du din familj: Iallafall en helg i månaden...

TROR DU:
att du kommer bli något: Något är jag väl redan...hoppas jag..
på gud: Nee...på ödet..
på rymdvarelser: Inte ufo men nått annat liv borde de väl finnas..nå kryp eller va som helst..
att folk tycker om dig: De vet jag att dom gör, dom som känner mej iaf..andra bryr jag mej inte om..
på ett liv efter detta: Jaa absolut...De här kan väl inte vara allt?
att fiskar kan tänka: De måste dom ju kunna...
att du kommer leva länge: Nja har alltid haft en känsla om att jag kommer dö "ung"..Hemskt:S

Bra tidsfördriv de där..Kanske inte så kul å läsa för er men men jag vet inte? Jag tycker de är kul iaf :)
(Vet förresten inte varför de blev stora bokstäver på vissa ställen, gick inte å ta bort..störigt..)

Nu dags för frukost!!
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0