What to do?

Ledig idag...
Vet som inte riktigt va jag ska hitta på å göra..
Skulle ju kunna gå å kolla om de finns tvättid..booooring:S
Skulle oxå kunna städa lite, damsuga å skura...men ännu mer booooring..
Vädret är fint så skulle kunna gå på en prom oxå...hmm..Ska fundera på de...
Har egentligen lust å gå på stan en vända...MEN ska försöka låta bli..behöver som inget egentligen...Men skulle vara kul å titta lite..är ju massa reor oxå, man kan fynda nått jätte bra som jag behöver men inte vet att jag behöver ;)

Åh måste köpa mej en brödrost...Är jätte sugen på rostatbröd...va gott de skulle vara...

Kom på va jag ska göra nu iaf...Leta lite musik!!!

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0