Härliga fredag...

...altid lika underbart me freda, spelar ingen roll att jag jobbar hela helgen bara jag vet att de är helg så känns allt så mycke roligare :)
Har ett skön arbetsdag 12-19..Hinner man sova ut lite på morronen å chilla lite innan jobbet...
Ätit ordentligt god frukost ida, så jag överlever till min lunch..
Hoppas alla kunder är glada ida å inte sabbar mitt goda humör, alltid nån som brukar lyckas göra de :p
Nee som flesta kunder är bra men sen finns de ju några små tanter som kan vara liiiiite ja hrm...

Undra va som händer ikväll? Kankse häng me LInda?
Vore riktigt kul, så sällan man umgås me henne...VI är båda för upptagna helt enkelt...tråkigt men de är så ibland..
Sen att hon bor ute på Porsön gör oxå ganska mycke, de är inte så att man kan fara å hälsa på henne hur som helst utan kräver lite planering :p

Ne nu ska jag piffa upp mej för jobbet, är ju trotts allt freda ;)


Jag å Linda ötå marknad


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag hoppas du kommer ikväll och umgås lite. MISS YA!!!!

2008-09-26 @ 14:08:47
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0