Kan inte bestämma mej...

...om jag tycker om hösten eller inte...
Ibland känns de super mysigt å ibland bara väldigt tråkigt, grått å trist..
Ida är vädret ganska grått å trist men mitt humör känns ändå super...Skönt att de är helg, även fast jag jobbar så känns de ändå att de är helg, å  att veckorna går...

Nu innan jobbet måste jag gå in te stan, köpa mej en flaska vin ;)..
Å inte glömma alergitabletter...Mina ögon är såååå röda å kliar...Blir tok!! Haft så i över 1 vecka nu...
De kanske är den största anledningen till att jag inte gillar hösten, tål inte den =p får allergier...Not funny å inte vackert alls..

Om man ikväll kanske skulle mysa lite, kanske se den omtalada sex and thes city filmen..Har den på datorn men har som velat spara den till nån speciell kväll...Kanske är de ikväll de...Har även andra filmer som jag inte sett..Känns som tråkigt å se film själv men men inte vet jag?
Kanske får jag den där middan ikväll? =) De skulle va sååå sweeet!!

Ne nu måste jag göra mej te människa...See u!!

.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0