Myyyys...

ÅH va jag vill mysa!! Helt sjukt va jag vill kramas...
Får nöja me mej å mysa säjlv, haft tänt lite doftljus så de luktar riktigt gott här hos mej =)...Dricker lite te å lyssnar på lugna härliga låtar...sådär så man blir käääär;)...
Härlig höst vi haft hittills typ inge regn å riktigt skönt, hoppas de fortsätter såhär...

Haft massa funderingar ida oxå...hojja..när man är ensam har man så mycke tid å tänka, är inte van vid de:p
Tänkte först skriva ner de mesta här men de känns som att de blir alldeless för långt å ointressant för er å läsa...
Men de är nog som de sägs, 20 år ålderns är inte lätt...Längtar nästan tills jag är 40 år å har mitt på de torra :p...
Slipper man undra: Va ska jag bli när jag blir stor?




Mys på nu i höstmörkret!!!! Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0