Hello!! Bye bye??

Man ska nog inte fundera för mycke utan ta dan som den kommer ist...Ska försöka!

Har fått 3 nya beroenden har jag märkt
1. snus (tyvärr)
2. grönt tea
3. knäckebröd
Ganska bra beroenden ändå...Förr va de typ chips, pizza, godis...Nog för att jag skulle kunna äta chips, pizza å godis ÅÅÅ inte glömma friscomål varje dag men låter bli...
Är lätt nu när de är i slutet av månaden å jag inte har nå pengar kvar å inte kan gå å köpa allt de där..hehe,,,blir nog svårare nästa vecka=p

Räknade just ihop mina räknin gar oxå...Kommer vara hello money, bye bye money =(... Åh måste försöka spara oxå...
Är dålig på å spara pengar...Är bra på dåliga saker å dålig på bra saker...Förstå mej rätt =p
Räknade även att jag nu kommer jobba 17 dar i rad..Så de blir lite helger å sånt å de ger ju pengar de...tur då =)
Å som de ser ut nu kommer jag kunna fara på dopet den 4/10 oxå...nice..så blir ingen besviken...
Inte lätt alltid å vara moster till 6 ungar, speciellt inte när julen närmare sej...oooh gooooood =p..

Ne nu har jag svammlat nog,,,
Hörs!!


Min fina snusdosa...haha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0