U made my day


Ne nu är jag less på mej själv...virrig är va jag är...hojja..
Tappart bort min nyckel te tvättstugan..Vet f*n inte vart jag lagt den har letat överallt..
å jag som verkligen måste tvätta imon!!
Ååååå orka :S... Måste väl fixa en ny imon, hoppas bara de går...
Lär ju säkert få betala för att jag tappart bort, så onödigt av mej å så typsikt mej...
Gör saker ibland utan att riktigt tänka efter...som att lägga saker överallt å sen inte veta vart dom är....inte bra...
Nåja, va gör man? :(

Såg lite slaggis ida när jag kom hem från jobbet...Utanför fyllekrogen här vid min lägenhet..
Två gubbar som stod å skrek åt varann å knuffade på varann...lite scary...gick fort, fort förbi...

AH justja, har numear fast jobb på !!! Fick veta de ida...great!! =)



Imon är jag äntligen ledig, men massa å göra....
* Gå på stan
* Fixa ny nyckel (!"#¤%&//!"#%&)
* Tvätta
* Diska
* Laga matlådor
* Bränna skiva te syrran
* Träna? (men bara om jag hinner Anna:p)

Tur att Linda följer me mej på stan, att hon tar sej tid fast jag vet att hon hade annat å göra...Thanks honey ;)
Känner att jag vill å behöver smakråd när jag ska köpa jeans..Dom måste vara perfekt..hihi..


(Åååå fick ett gulligt mess, u made my day ;* )
Nu kan jag sova gott!!

Gonatt =D







Kommentarer
Postat av: Angelica

Gratulerar till jobbet :)

2008-09-30 @ 17:06:57
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0