+ 2 kg

.....visar vågen efter en helg hemma i Ötå...haha...jaaa gör ju inget annat än äter där så inte så konstigt :p
Nåja...Te jul börjar träning å banting...hehe..

Vart å köpt nike skorna nu!!! Jeeee :)...Anna å Annie köpte oxå skor, va köp 3 betala för 2 så vi fick som ett par gratis...Skit bra ju, annars hade jag aldrig haft råd å köpa dom...
Kul å göra sej lite vår/sommar fräsch nu..Ska klippa mej nästa vecka oxå, bort me de långa håret å så får de blir lite lite ljusare å me lite slingor...Hoppas bara jag inte börjar gråta efteråt av ångest, kan ju tycka att jag blir lite rund i ansiktet me page men men de blir nog bra :) Kan inte vara långhårig heller, ser inte alls bra ut måste isf plattas å tuperas om de ska vara löst å de orkar jag inte me...Så nu är de alltid fast i en svans ändå så lika å klippa bort de...
Å så har ju vårjackorna kommit fram ur garderoben...Hittade en ljus jacka som förra året va lite stor men nu passar perfekt, hittar jag bara en fin skarf te den så har jag min vår/sommar garderob klar...Eller ett par nya leggins måste jag investera i å större trosor å bhar...haha!! :p
Ingen ide å hålla på å shoppa för mycke kläder nu, planerar ju att bli smal sen igen ;)

Jajja sitter hos Anna nu hon for en sväng te skolan å skulle hämta nån bok...
Undrar om jag ska ta en liten powernap, va just å åt lunch på Max så är lite mätt...fast hamburgaren va ingen höjdare, den va typ kall, å feg som jag är går jag inte å klagar :/ Nå tur att jag va vrålhungrig å den gick ner ändå...
Jaaajaaa, ska lägga mej på soffan


Kommentarer
Postat av: Annie

tack mamma :)

2009-04-14 @ 18:12:14
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0