De är kärlek

Känner mej riktigt riktigt tråkig nu...
Så här är de...
Skulle ut på allstars ikväll å titta på folk ;p...
Va jätte pepp på de först, såg verkligen fram emot de å kändes som att de skulle vara kul å skönt å få komma ut lite..
Så gjorde mej lite fin, sminka mej å va redo för utgång..For på förfest me Annie hos en tjej som bor här i samma trapp som mej allt kändes bra å tänkte att de blir nog en rolig kväll...Gick en timme, började känna mej trött, gick ett tag till å började bli hungrig...Gick ett tag till å då kom party förstöraren för mej Chris Browns låt  With you å jag kände åååh nej nu kommer jag börja grina snart (har lite lät för tårar jut nu hehe)...Tänker nämligen på Rickard när jag hör den låten å började sakna honom som tusan!!
Så jag for hem....Slängde mej på sängen, gjorde mej en macka, messade min älskling...
Så nu mår jag bra igen :)

"I need you boo,
I gotta see you boo
"
"I'm into you,
No one else would do,
cause with every kiss and every hug,
You make me fall in love.."


Måste nog lyssna på låten nu..å tänka lite på kärleken ;)



Kommentarer
Postat av: Lina

Vet hur det kæns, tårana bara kommer och nær dom væl gør det så kommer dom rejælt också. Men tænk positivt..det går øver ;)

2009-04-05 @ 09:59:57
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-05 @ 10:06:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Linda

Du som hade sett framemot att gå ut och så blev de inte så. Men de blir inte alltid som planerat.. Pöss

2009-04-05 @ 16:49:58
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0