Inget för barn!!

Så Rebecca läs inte!!  :p

Drömde snuksig dröm inatt...De va överallt å vart som helst, bland folk i mataffärer å jaaa....;p
Kan avslöja så mycke att kondomen va blå, tjock å konstig..Vilket jag inte förstår mej på varför den ens fanns ingen nytta av den nå mer bullen är ju redan i ugnen...haha!! jajja...;)
Är nog första gågen jag skriver de sådär rakt ut, några har förstått av mina små inlägg här å där men jaa jag å Rickard ska ha barn! Känns som att dom flesta redan vet å jag börjar  bli tjock :p så ingen ide å försöka dölja de nå mer..Så nu vet ni, alla ni som inte redan visste ;)
Kan ju passa  å tacka alla för de enorma stödet jag fått å vet att jag kommer å få i fortsättningen oxå!
Ojojo nu kommer tårarna.....hihi...känsligt känsligt ;)
Måste sluta skriva om de där så nu te annat..

Ida ska man väl åka hem te lule...Känns väl inte sådär super kul..Mest pga att jag vet att Tiina å dom åker hem imon först så jag hade jätte gärna stannat en natt till...Men orka åka buss imon..NE! Å så jobbar jag ju oxå (tur att de är rödda;)), nå börjar först kl15 så hem skulle jag ju hinna men men..
Kommer börja gråta tror jag när jag säger hejdå te Luca han är SÅ SÖÖÖÖÖT å fin liten kille!!! hoho...
Får iaf me mej mat, pappa har gjort lasagne!!! Weeeee!! :D Å så får jag me mej tårta oxå...Överlever kanske hela nästa vecka...Är ju lite tomt i matförrådet där hemma just nu så...

Nu ska jag springa eller gå

Kommentarer
Postat av: Helen

I stockholm finns det alltid barnvakt ;) kram

2009-04-12 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0