It's back...

back again...
Min jä*la allergi :( Vaknade me röda ögon å nyser heeeeeeela tiden...Orka!



Är tröttast i sverige tror jag...
Va inge kul å jobba ida, massa folk :p Fast de är väl bra, bra för willys, bra för cheferna men på mitt lönekonto syns de då inte!! så egentligen sliter jag för ingenting :p
Måste komma på nått sätt å bli rik på...hmmmm...

Imon är min sista da som ensamboende, sen blir jag sambo på heltid igen..å kärlek på 2 blir sen kärlek på 3 te hösten...Va mysigt ;)
Börjar som längta mer å mer te allting, se fam emot saker...Vara mindre rädd...Fast de är gå rju oxå upp å ner så mycke, visa dar undrar jag va jag håller på me å andra är jag lyckligast i världen...konstigt de där :p
Nåh..

Just nu längtar jag bara te torsda!
Är ledig imon så kan väl kanske försöka sova bort hela dan...tss som att :p
Hade lite sovmorron ida dock, sov nästan te kl 9 hehe...de ni ;)

Jajja, svamlar bara massa nu så dags å sova å drömma...

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: syrran

nä nog är jag ganska trött med,+att jag har spytt upp min lunch igen...blää....men men ikväll e de hockey=)

2009-04-29 @ 12:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0