Ledig dag...

= städdag...
Men är snart klar, tar bara en liten kaffepaus...Har bara att skura kvar vilket känns som de tråkigast å jobbigaste å göra...men men sen är de klart å lägenheten ser ren ut :) Den här lägenheten bli sjukt dammig fort..Tror de är torktumlaren som gör de eller nått, toan ser ut som fan men de sprider sej som överallt fast jag försöker ha stängt dörren...
Va ganska skönt å städa ändå...Diggar thevoice på hög volum...Bra musik :)
Fast nu är de Lady Gaga- Poker face...Spyyyyyy less på den låten å den spelas alltid överallt, sluta spela den :p
Jag diggar just nu:
Sean Kingston- Right here
Akon- Beautiful

Sen finns de en till bra låt men vet inte vem som sjunger den :(
Väntar på att dom ska spela den, den brukar spelas ofta...Hmmm kommer inte ens ihåg texten på den nu, står helt still...
Nåja...

Helgen gick oxå grymt fort...Inte ens kännts som helg, mina dagar flyter som ihop nuförtiden den ena dan är den andra ganska lik...Men jag klagar inte, tycker de är ganska skönt...Ingen som gnäller på mej fast jag kanske är lite trött å tråkig, ingen som kan tvinga mej å följa me ut på krogen..haha..
Men jag umgås iaf me mina vänner, är inte så att jag sitter hemma själv å muppar framför tvn eller datan..Ne ränner här å där me Annie å Anna å hälsar på Linda då å då :)
Anna sov över här i lördas..Å igår satt jag uppe hos Annie å hon baka SÅÅÅ goa moccarutor...Mumsa i mej ganska många å de va tanken av dom som fick mej att stiga upp imorse...Fick nämligen me mej massa hem..hihi ;)

De är nog de bästa jag gjort på länge, att flytta te den här lägenhetn...trivs så grymt bra å känne rmej mycke lugnare å gladare här...
Nu är allt de gamla verkligen lagt bakom mej...........

Ne måste skura nu, tvätta lite kläder å laga mat....
Tjaooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0