Man blir som man umgås


Sitter å funderar på va man ska orka göra...
Inge sol framme ida heller = jag kommer få va blek i vår:(
Nå lever ännu för hoppet om morrondan att den kommer då...Va visst lovat sol å värme imon..Då blir de grillning ute på isen..Tror att vi skulle åka mot Lule först mot eftermiddan så de blir bra..

Skulle behöva en powernap nu känner jag...Proppmätt..Fått i mej smörgåstårta i förrätt, köttrullar å mos te varmrätt å jordgubbstårt te efterrätt...Så jag överlever nog ett tag;)
Annie å Bella va förbi dom fick i sej lite smörgåstårt å skickadeäven me en bit te BM...hehe...Ja mamma hade gjort en stor en så räcker å blir över..Nån mer som är sugen? jag bjuder ;p
Fick även höra lite om gårdagen, inga större skandaler men alltid kul å höra vilka som va ute å va som gjorts å va som sagts:) Va väl dom gamla vanliga legenderna på kievari...Hade vart kul å kika in å se lite folk...Men men är man som jag nu så orkar man inte me mycke, då är de sängen kl 22..hehe..nåh..Ikväll ska iaf jag å syrran dricka en varsin vinflaska (alkoholfri) å försöka hålla oss vakna lite längre kanske...
Vet inte va de är här hemma i Ötå som gör att jag blir så trött så tidigt å att jag är tött hela dagarna...Är väl kanske sällskapet (gravid syster:p) man blir ju som man umgås...

Nu skriker syrran å frågar om vi ska sjunga karaoke..Haha why not, va ju ett tag sen ;)
Fast tycker singstar är roligare å lips verkade jätte kul, där va man tvungen å göra lite dancemoves oxå ibland...De ska jag testa nångång:)

Jajja, ska lägga mej i soffan å samla lite krafter.....



Kommentarer
Postat av: Linda

Gott med smörgåstårta!! mums :)

2009-04-11 @ 14:44:34
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Theres

Jaaaa!! klart jag oxå vill ha smörgåstårta!;P

2009-04-11 @ 18:28:05
URL: http://lillasysterysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0