Mätt

Jaaa ikväll får jag lägga mej mätt å belåten..Fått tom me en matlåda te jobbet..va mer kan man önska sej :)
Blivit matade me go fisk å kladdkaka te äfterrätt me massa massa grädde..:)
Fått slita lite oxå, me Annas hår...Inte de roligaste jag gjort på länge precis, men nu är lilla gumman skyldig mej en tjänst eller två...vänta bara ;)

Imon åker jag HEM!! jaaa så skönt, ska basta å mysa...Å hoppas såklart på sol!!!!
Fundera just på va jag ska önska mej för mat av pappa denna gång brukar alltid ha mina önskemål å jag får de jag vill ha varje gång ;) svårt å vara sugen på nånting nu bara när kladdkakan når mej upp i halsen..men men imon är en ny da, alltid kommer jag på nått :)

Just nu saknar jag en puss å ligga sked...då skulle jag va världens lyckligaste...
Får skeda me mitt täcke :p
gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0