Semester...

Nu har jag semster 4 dar :D...
Skulle åka te sthlm ida, kryssning på lörda..
Men ist blir de midda me jobbet på Allstars...Blir nog nice, go mat sägs de :)
Å på freda åker jag te ötå...
Hade vart kul å åka te sthlm å träffa alla å uppleva lite vår där...Hade behövt en liten weekend men nå kul..Men men känns som att jag inte ritkigt kan lägga pengar på sånt nu, annat som måste fixas, annat viktigare...Går ju ändå någa tusen lappar å åka..Så tyvärr inte denna gång :( Men te somman ska jag iaf dit på bröllop :)

Jag undrara va man ska hitta på å göra...
Är ju som ganska fint väder ute men har aldrig nån sol på min balkong = de enda dåliga me den här lägenheten än så länge, riktigt tråkigt faktiskt å inte kunna sitta på balkonegn...Men men, man kan inte få allt här i livet som mamma brukar säga :p
Ska börja me att hoppa in i duschen..plocka in tvätten i skåpen , packa mej en lite väska me hem te ötå..Å tagit fram 2 moccarutor som jag ska njuta av me kaffe ;) (annie sa te dej att du lämnar dom här på egen risk;;)
Sen får vi se va som händer efter de......
Är iaf grymt skön å va ledig!!!

Justja älsklingen jobbar sista dan på hans jobb ida oxå...
Snart är han lule bo, inte många dar kvar nu...:) Längtar!!
Fast samtidigt lite nervöst, vi är ju "vana" nu vid att vara från varann så mycke, inte vart me varann mer än 1 vecka i sträck å nu ska vi bo ihop å ha barn, allt på en gång...haha..Nå¨h ingen ide å slösa tid å vänta...De kommer gå skit bra ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

det kommer nog gå skitbra, det går väldigt bra för oss än så länge :)

2009-04-23 @ 13:13:23
URL: http://girls.blogg.se/
Postat av: Lina

Det kommer gå skit bra ska du se ;)

2009-04-23 @ 14:35:57
Postat av: Linda

Säger som de två föregående, det kommer gå bra :)

2009-04-23 @ 21:01:33
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0