De rullar på...

.....en dag efter en annan...sakat men säkert...

Känns som att de kommer bli en lååååååg, lååååång dag ida...
Vet inte riktigt va jag ska göra..
Funderar på att städa (eller om jag kanske gör de imon ist, ingen lust ida :p) vi får gäster imon!!
Rickards syster å hennes kille ska komma upp :D..Ska bli kul att nån kommer å hälsar på oss...
Många som sagt att dom ska komma upp men ingen har kommit :(..men men..
Har iaf bokat bord åt oss på Allstar imon, lite mys måste vi ha..Äta gott :)..Dom andra kanske vill dricka öl eller vin..
ååååh! Jag håller mej te cola än så länge ;)
Sen är de ju lill lörda imon oxå :)

Har vart ganska huslig av mej den senaste tiden...Känner mej duktig ;)
Bakat bulla å bröd, å igår gjorde jag piroger...Börja komma in i rollen som hemmafru, eller hemmamamma kanske de snarare blir..Blir nog mer å göra å roligare å va hemma sen när bebben kommer :)

Snart har vi förhoppningsvis bil!!!!!!! Skönt de skulle va...fast jag har ju inge körkort :p :p :p :p...
Borde ta, skulle göra saker ännu lättare faktiskt! Kostar ju en del dock........

Hoppas jag ännu är hel å kan åka te ötå den 12 sept, Alma ska ha dop då...Bjuds på massa gott, värt å åka..hihi ;)

Längtar tills dessa dar...haha!! Kungar på singstar..Vi tar i så vi spricker ;)




Kommentarer
Postat av: tintti

Mää en längtaa teijän karaoke juttuja. Huh toivottavasti ei tarvi olla kuulemassa:)

2009-08-18 @ 13:39:18
Postat av: syrran

jag längtar te singstar och dej såklart!!=)

2009-08-18 @ 20:13:09
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller me Tiina ;P

2009-08-18 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0