Lååååååång helg..


De här helgen har känts extra extra lång..Vet inte varför, har ju som ändå gjort saker..
Som igår skulle jag inte göra nått men tur Annie drog me mej på lite äventyr på storheden..
Hittade min outfit som jag ska leva å bo i, intersport dress..Skön mjukis tröja å byxor, nått å mysa i i höstmörkret..
Tycker alla ska äga en sån ;)

Ikväll vill jag se film!!
Helst nån bra thriller/rysare...Men de finns inget sånt bra..
Eller, nån som har nå bra film tips? Kan va allt förutom drama, drama är för segt för mej..Orkar inte kolla på sånt inte ida iaf :p..
Vill helst se: Linje 1, 2, 3 kapa


Ska visst vara en bra thriller

Fast kom på nu att jag har tänkt prova mej på bingolotto ikväll..Heh va som ett tag sen..Undra  om jag kommer ihåg hur man gör :p
Skulle va kul om man vann nått iaf..Brukarf inte ha tur i spel, men u never know...



Kommentarer
Postat av: nadja

En intersportdress äger jag också och den är så mysig nu när det börjar bli kallare! =)

2009-08-30 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0