Sugen...

...titta igenom lite gammla bilder...igen :)
Men är som kul å se hur man sett ut, alla hårfärger å frisyer man haft..Bara hur man sett ut helt enkelt..
Gillar ju inte riktigt min spegelbild just nu så ;p måste kolla på bilder å tänka:
 "en gång va jag smal, då kan jag bli de igen"..heh!
Men iaf såg bilder då jag har lugg, tyckte de va fiiiint...Blev sugen på å klippa de igen...Fast kanske ingen bra ide´ nu när ansiktet är runt..Men sen, sen nångågn ;).....kanske..............

Jajja!

Vi har haft besök..
Rickards syster å hennes kille, riktigt trevligt! Grymt snälla :)
Vi myste på, visa dom lite luleåstan,  va ut å åt å kolla film å gotta oss rejält...de va kul att dom kom! :)
Får se när man tar sej ner te sthlm då...Efter att bebben kommit, visa upp honom för alla ;)

Vagnen har vi oxå äntligen fått, den va grymt fiiiiiint..Den man kan nog visa sej på stan me ;)
Så nu har vi de mesta fixat faktiskt...Lite småsaker kvar som nappar, flaskor, badoljor å krämer, badbalja å annat smått å gott..Men de är lätt fixat, de tar vi te veckan som kommer...Ta sej en tur te barnenshus oxå :)

Nej nu klia jag mej i ögat å linser for nånstans in i ögat :( Måste gå å hittar den..

Bye!




 

Kommentarer
Postat av: Annie

Joooo, lugg är fiiint ;)

2009-08-22 @ 17:12:53
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0