Abstinens

Har abstinens..Vill shoppa!!
Men har förbjudit mej själv å göra de...Eller inte förbjudit kanske men känns mer onödigt bara å köpa nått nu, ska vänta tills magen är borta iaf..
Men hittat massa jag vil haaaa, finns massa fint överallt...Härliga tjocka stickade tröjor å koftor längtar jag efter..
Sen går jag omkring på stan oxå flera ggr i veckan å plågar mej själv..Men titta kan man ju alltid ;)


De här är bara några plagg från h&m jag vill ha! Finns mer i butiken men inte på hemsidan..bla några djurmönstrade tröjor å några fina skjortor/blusar...
Längtar tills jag kan shoppa!!!!!!!!!! Gör mej helt tokig, ni förstår inte..hehe..
Å så ska jag gå på stan ida igen å plåga mej lite ;)

De straffar sej allt å gå å skryta..hehe..
För efter mitt förra inlägg om hur toppen jag mår å hur behagligt de är å va gravid så har den här veckan vart ganska dålig..Sover typ inget! vaknar varje eller iaf varannan timme för att jag måste vända på mej för att jag domnar bort på den sidan jag ligger på..Har börjat få sammandragningar i magen under nätterna..Känns som en rejäl mensvärk :(..
Mina fingrar på höger hand är tjocka som prinskorvar å domnar bort å får stickningar i dom..
Så så kul har den här veckan vart...trött som tusan är jag om inte annat...Men vem klagar ;)
I månad kvar nu te den beräknade tiden!!!! :D
Man borde få veta exakt da å exakt tid för när bebben ska komma...Hoh va lätt de skulle va om barnmorskan kunde säga:
- va här den 28/9 kl 18.00, då kommer han..
Haha! skulle man slippa funder :)

Ida kanske vi får våran bil...Hoppas hoppas!! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

det är helt sjuk att man alltid hittar en massa att köpa när man inte kan det och så när man verkligen kan så hittar man typ noll..men du kan ju alltid köpa mysiga höstiga koftor ;) tänk bara när prinsen kommit och du kan sitta i en sjuk mysig kofta och bara njuta :)

2009-08-28 @ 11:37:21
URL: http://www.eternitys.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0