Ännu en stjärna har slocknat

Såg på nyheterna Brittany Murphy dött (R.I.P) endast 32 år gammal..Undra va som hänt? :S
Hjärtestillstånd....skrämmande.................


Vilket snöoväder de vart ida då, härligt att de kommer snööö...vill åka pulka ;)

Ska åka te ötå ida, me Annas pappa!!
Då ska jag pussa på syrran, hoja va jag saknar henne!!
Puss puss puss!!! ♥
Ska bli riktigt skönt å komma hem, kanske man får lite julkänslor oxå har som inga riktigt...
Å imon ska vi ha glöggkväll, blir nog hur bra somhelst :)
Nu ska vi bara va utan Rickard i 2 dar eftersom att han jobbar, tråkigt men de brukar ju gå ganska bra ändå..Huvudsaken är att han kommer te julen :)

Nu måste jag packa, känns som att jag måste ta me mej massa massa..hooohooo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0