Är jag dum?


Jag pratade me syrran igår om min h&m beställning, om att inte allt kommer nu att vissa saker kommer v53..
Då sa hon typ - va vecka 53? kan de ju inte va är ju bara 52 veckor på 1 år..
Å jag - jooo men de är de ju, men vaaaa tror de stod så på min beställning
Gick å kollade å visst stod de v53..
Vi fnissa lite å sa att dom måste skrivit fel..tjiii på dom tänkte vi :p..
Men ne sen titta syrran i almanackan å då visade sej att de är 53 veckor..
Så är de bara vi som tycker de är konstigt?
Trodde alltid de va 52 veckor på 1 år :O
Vart kom dom extra dagarna ifrån att de måste va 53 veckor helt plötsligt? eller är jag dum nu? fattar iaf inte ;p
Nåja..

Fick iaf kläderna från h&m ida..Å nått som aldrig hänt förr, ALLT passade å va fint!! Så skönt...Fast vet ju iofs inte om Rickards kläder passar som han ska få i julklapp, men de borde dom göra :)
Va in på h&m å köpte en klänning te juldan oxå, köpt en tidigare men den sk ajag lämna tebax hitta en bättre nu som passar fint me min paljett jacka..Lite måste man få glittra när de är jul ;)
Ska bli kul å gå ut då faktiskt, träffa lite folk! Gamla bekanta å vänner..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0