Julen 2009


Vart i över en vecka i Ötå, verkligen haft lov på riktigt :)

Veckan började me glöggkväll
(blev dock inte så mycke glögg, 1 litet glas typ) va ju själva sällskapet som gjorde kvällen
Riktigt trevligt :)


Kusinerna har lekt me varann, massor..Skönt att Noah har nån å leka me ;)


Klädde granen på nytt!
Den va klädd redan gång men va inte riktigt nöjd så gjorde om de på nytt..haha snäll jag är mot barnen som klädde den första gånegn ;p



Julafton va mysig..Hela familjen va verkligen samlad (inte jannice :( ) De va länge sen sist..
Så vi umgick, njöt av go mat å av varandras sällskap

Våran lilla familj


Alma va på bushumör
, som vanligt :) Söt unge!!


Lill tomten Noah ♥
"tipp tapp tipp tapp tippe tippe tipp tapp tipp tipp taaaaaap..." :)

Riktiga jultomten från finska korvatunturi kom såklart oxå! (janne kinnunen)


Systrarna under granen ♥


Å misslyckade försök, jag å Tiina fassnade i varann heeela tiden :) haha!



Haft en bra jul som sagt! :)
Hann me mycke..
Va tom ut på juldan, va mycke om å men om vart jag skulle förfesta å fara ut men teslut blev de utgång på hotellet i sällskap me johanna å angelica, riktigt kul hade jag..Riktigt kul å träffa folk å känna sej lite social..
De mesta folk sa te mej va typ:
- vilken söt son du har!
Alltid kul å höra, blir glad då :)
Blev tyvärr inga bilder därifrån, eller inga godkända iaf ;p Är lite dålig på att använda kamera efter några glas vin, blir som mest suddigt å fula miner..jajja :)

Snart är de 2010 å jag börjar de nya året me att fylla 26 år..
Å nya året ska firas me bla Linda å Andreas..Mysmidda, sällskapsspel å raketer är kvällens underhållning..Lugna puckar me andra ord, men trevligt ska de bli :)

Gott nytt år!!


Å till sist far å son ♥  ♥  ♥ mina älsklingar ♥  ♥  ♥






Kommentarer
Postat av: nadja

Glöggkvällen var jätte rolig! =) Härliga bilder, ni ser ut att ha haft en mysig jul! Gott nytt år till er och Grattis i förskott ;)

2009-12-30 @ 17:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0