Se upp för...

..arga tomten!! Som nu är ute å spejar å letar efter elaka små barn ;p

Nee Noah tyckte inte om sin nta tomtemössa, ne han blev riktigt arg å irriterad på mej när jag skulle ha på han mössan å knäppa bilder..Blev inga söta små galada tomtebilder som jag ville, ne alla ser ut såhär ist..haha!!
Hörde till en hel därkt oxå te mössan, tur att ja inte satte på den oxå, dååå hade jag nog fått höra på f*n..Jo gossen min har börjat få temperamet, som sin faaaar ;)
Jajja...

Vart på stan em sväng ida..Skulle hitta nån fin klänning te mej själv..Hittade inget, kommer nog bli svårare än jag trodde..Men ska göra ett nytt försök på månda när pappa (rickard) följer me me plånboken :D

Ikväll ska alla jag känner (nästan alla iaf) äta julbord, alla från jobbet bla..Typisk så skulle jag å Rickard ha samtidigt så jag får stanna hemma..had vart kul me jolbord, träffa lite folk å umgås...Nååja..
Men men som tur är får jag iaf lite sällskap te kvällen, Linda å Andreas kommer annars hade jag nog vart ännu olyckligare...Neee hade jag inte, har ju Noah som sällskap alltid ♥

Ha så kul alla, ät gott å drick väl ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0