Envis

Mår ganska hyffsat ida...Men ska vara hemma från jobbet ändå, fortfarande feber så...Envis den är, brukar aldrig ha feber såhär länge...4de dan ida, vanliga fall har jag typ 1-2 dar...
Uschdå, veckan har gått sakta som fan, bara vart hemma ju...Lite less på de, börjar bli lite rastlös...Fast samtidigt orkar jag inte göra nånting...
Måste iaf plocka undan lite här hemma ida, typ diska å damsuga...Å så packa...Fast ska iofs låna kläder av syrran så ska bara packa me underkläder å myskläder, resten tar jag från syrrans garderob :)
Åh va jag längtar te bastu imon :D
Å så har syrran bakat mockarutor te mej, sugen som tusan på dom!!!
Hon är för snäll :*




Ida kommer äntligen älsklingen!! Fast får vänta heeeeeeela långa dagen, han landar först 23.59..Hur ska jag orka hålla mej vaken så länge? hihi :p Nåja får bli sängen direkt när han kommer iaf ;)

Nu dags för lunch...Blir lax ida :)

Kommentarer
Postat av: syrran

lax igen=)

2009-02-13 @ 06:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0