Har inte haft tid...

...att uppdatera under helgen, vart så mycke annat å göra så får bli en lite sammanfattning här nu då :)

Fredag den 13:
Började me världens stress på morronen för att vi skulle hinna me bussen in te stan...Stressade på som f*n, men sen va de nån jävel som höll i hissen så vi fick vänta på den i typ 2-3minuter vilket resulterade i att vi missade bussen in te stan..Just när vi kom ut så åkte den iväg...
Så de va bara å gå in te stan -18..Inge långkalsonger, inte tillräckligt me kläder...Låren dog där nog ett tag för kunde inte känna av dom nå mer..
Men sen blev dan bara bättre :)
Hemma i ötå bjöds de direkt på god mat..Syrran (tiina) kom me familjen så de blev å umgås, bada bastu å mys

Alla hjärtansdag:
Direkt på morronen fick jag en alla hjärtansdag presten av Rickard...söt han är ;)
Sen blev de å fara te syrran en sväng, lunch hos mamma å pappa, affärer i Finland...Massa pussande på Luca..Han är SÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖT!! Tårta å champagne på kvällen å bastu såklart...Å melodifestivalen..Å Rickard H.E.A.T kom vidare som han hejja på :p..

Sönda:
Lite bus ute i snön..Lite spel me ungarna..Massa goa våfflor me grädde..Å en lång buss resa hem..

Å så idag for Rciakrd hem på morronen :( Känns sådär kul å vara helt ensam igen när man vart bland folk hela helgen..:(
Men men...
Har iaf jobbat å tur är väl de, fått se lite folk iaf..
Medelade te chefen oxå att jag inte ska nånstan att jag blir kvar...tror han blev glad iaf ;p
Å så när jag kom hem hade jag fått kontraktet te lägenhetn på posten...Jaaaaa tur då!! Har jag ett hem..hehe..:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0