Pappa

Idag fyller min alldeless egna kära underbara pappa 60 år!!
(eller min egena är han nog inte får dela han me 2 systrar å 6 barnbarn men ändå;))
Grattis grattis!!
Te helgen ska du firas :)

Min feber envisas me å hålla i sej...Har sådär irriterande lite feber men ändå tillräckligt för mej för att jag ska vara helt matt å öm i kroppen...Är ganska klen när de gäller feber, tål inte mycke...Är nog som en kille när dom är sjuka...haha :p
Surt....Nu när de är så fint väder oxå måste jag mögla här inne...Ser helt vårigt å fint ute, sol å massa snö...Hoppas vädret håller i sej hela helgen..
Å så kommer ju Rickard imon oxå :D :D :D :D
En vecka sen jag kom hem från sthlm men känns som en evighet...Klarar nog inte av att va ifrån honom alls snart...Han är för braaaaaaaa, så braaaaa!!! ;) Ni förstår nog inte rikrtigt vilken kille jag hittat mej...hehe...Svårt å förklara men de är dom små sakerna han gör, som gör han till min drömprins...

Ne nu dags å få i sej lite frukost...Apelsin juice å lite macka...
Blivit besatt av apelsin i alla former...Åt 8 apelsiner igår hahahah!!




Kommentarer
Postat av: syrran

hahaa,apelsin av alla former var min grej oxå för ca 2-3 mån sedan.....=)fast jag äter apelsin ännu,typ en/dag;=)

2009-02-11 @ 09:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0