Rullar fram

..vem kan stoppa mej nu när jag rullar fram? :p
Känns som att jag kommer rulla fram snart...Usch ätit så mycke...Lövbiff å strips te midda (igen) å nu vräker jag choklad...MMmmmm marobou.... = jag tjockis snart ;)
Fick chokladen igår när vi på förhandsvisning av Män som hatar kvinnor..
Va ett gäng från jobbet som va å titta på den...Den vra bra :)
Benjamin Buttom va oxå bra förresten...Klart se värda filmer :) Inte ofta man lyckas se 2 bra filmer på rad...
Justja jag å Anna såg ju High school musical 3 oxå, den va oxå bra...hihi..
Så 3 bra filmer, ojoj :)

Åh vill bara ligga å jäsa i soffan nu känner jag men måste gå å diska bort min disk som jag har...:S
Men sen ska jag jäsa...Kolla på Gray's :)

Kommentarer
Postat av: syrran

va det inte ärtsoppa du skulle äta=)??tjockare bli du hela tiden tsss

2009-02-26 @ 07:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0