Are u looking at me?

Ser genom fönstret hur du stirrar på mej..
Försöker undvika att titta på dej men du stör mej så kan inte låta bli..
Låt mej vaaaa!!
Hel*etes fullmåne är fortfarande kvar :p
Kan ju inte soooovaaaa...
Är så trött, så trött, så trött........
Ska gå å sova kl 22 ida har jag bestämt ;) Upp tidigt imon!

Tror jag måste färga mitt hår igen..
Rött va fint i typ 1 vecka men sen va all färg borta, å nu är mitt hår hemskt..Rött i rötterna men annars brunt resten av håret..Inte fint..Men vill ju ha rött...Hur ska jag få de å hålla då? Inte tvåtta håret mer än 1-2 gång i veckan? Fyyy går inte me mitt hår, ser smutsigt ut direkt, måste tvätta de varje da...Kanske håller bättre om jag färgar nu igen....? Nåh jag vet inte..

Snart helg..
Va händer?
Lule? Ötå?Lule?Ötå? Hmmmm...beslutsångest...Orkar man åka buss eller inte? Men skulle va så skönt å få komma hem...Måste fundera lite...

Ne nu duschen sen sängen...
Hoppas på en god natts sömn å söta drömmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0