Beslutsångest...

Har fått bort en beslutsångest angående om jag ska åka hem te helgen eller inte..
.Å de har jag bestämt mej för att göra..Tar bussen te Haparanda på lörda morron så kommer pappa å syrran dit..
Dom ska å shoppa på Ikea..Tycker dom är där skit ofta..( tur att nån är rik iaf :p)
Ska bli skönt å få vara hemma, även fast de bara är för 1 natt..
Skulle egentligen behöva åka bil dit...Har lite saker som jag ska lämna där...Men men får väl ta de sen senare nångång..

Men nu har jag beslutsångest om när jag ska flytta te sthlm..
Redan i mars ellr om jag ska jobba mars ut å flytta först i april? Hmmm..
Känns som att jag  vill flytta redan i mars...Vill ju ner så fort som möjligt...Men hinner allt fixas på 1 månad?!
Nåja har 2 veckor på mej att fundera..

Slutade redan kl 12 igår..
Så fick lite gjort här hemma igen..
Tvättade å plockade å slängde..
Jag å Anna gjorde en bra deal oxå..hihi ;)

Usch va de är kallt ute!! HUr ska man ta sej te jobbet...gå? Brrrr!!! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0