Dagens

Dagens:

Väder:
Kallt- 18, men soligt
Frukost: Havregrynsgröt me blåbär
Jobb: 16-21.15 (15.40= möte)
Måsten: Inga direkta måsten idag faktiskt
Morgongöra: Duscha plocka in ren tvätt i garderoben...damsuga?
Kläder: kallt ute så blir långkallingar, täckbyxor, dunjacka när jag ska gå te jobbet
Hår: Fast
Lunch: Kyckling me grönsaker och ris
Sms:
"Nä älskling nu ska jag sova. Gonatt och sovgott. Älskar dig min stjärna på himlen ;)"(av Rickard kl 01.46)
Dagsgöra: Diska..Kanske en vända på stan, lämna tebax mina trasiga jeans på cubus å hälsa på Anna
Middag: Kyckling i currysås å ris
Önskning: Varmare väder!!?
Kvällgöra: Jobb, hem å se tv, surfa å sova

Thats my day :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0