Fredas nöje

:p

Du:

1. Hur lång är du?  160

2. Vad vill du bli när du blir stor? Ingen aning.....

3. Vad pluggar du? Inget

4. Har du långt hår? Nja, men ska klippa mej snart..

5. Vilken hårfärg har du? Hemsk, lite rött å lite brunt..ska färga imon

6. Sminkar du dig? Ja, mascara å ögonbrynspenna är ett måste :p

7. Har du haft sex senaste månaden? Japp

8. Hur många personer bevakar du på bdb? Hmm va är de?

9. Vilken deo använder du? Nivea pearl beauty

10.Vilken parfym använder du? Dreams

 

Familj:

1. Bor dina föräldrar ihop? Japp

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Men åh vikken fråga...båda är bäst ;)

3. Hur många syskon har du? 2 stora systrar

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Heippa

5. Vilken mat lagade din pappa senast? Hmm oj, julmat?

6. Hur många ställen har du bott på? Olofström, Övertorneå å Luleå (snart sthlm hihi)

7. Vem i din familj stör du dig mest på? Jag å mamma bråka(de) väl mest förr iaf men inte stör jag mej på nån nu..ser dom för sällan för de ;)

8. Vilken familjemedlem är snällast? Tiina å jag har nog aldrig bråkat å hon har alltid skämt bort mej mest..hehe..Men alla gör allt för mej alltid så kan inte välja :)

9. När hittade du senast på något med ett syskon? Va hem förra helgen å umgicks me syrran

10. Hur gammal är din mamma? 63

 

Vänner:

1. Bästa vän/vänners namn? Syrran, Anna, Theres, Linda

2. När var du senast med nån kompis? Ser dom varje da på jobbet ;p

3. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Anna

4. Har du kysst någon kompis? Japp, de har jag..haha

5. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? De har jag..

6. Vem har du varit kompis med längst? Anna

7. Vem känner dig bäst? Syrran å Anna ligger nog ganska lika till där

8. Längsta tid du varit osams med en kompis? Vet faktiskt inte...

9. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Ja absolut, iaf om dom frågade va jag tycker om den..

10. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? Eh nee verkligen inte

 

Kläder:

1. Vad har du på dig idag? Haha nu har jag på mej min morronrock, fryser ju :p

2. Har du bytt om idag? Ja, mina kläder, jobbkläder å mina kläder å nu morronrocken..

3. Favorittröja? Min svarta coola Anna, så skööön

4. Sexigaste klädesplagget på det motsatta könet? Bara boxer ;p nee men jeans å t-shirt är alltid fint..Fast tycker iofs de är grym hett när dom kläer upp sej lite me skjorta å grejjer...hmmm...;)

5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja, ofta!

6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Ja om jag har, för många ggr..

7. Har du handlat kläder genom internet? Japp

8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Hahaha, ne

9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Byxor som sitter uppe i hiirivaara

10. Vad använder du för skor? Helst mina nike sneakers, skönast

 

Vågar du:

1. Vågar du skrika åt dina föräldrar? Ja

2. Vågar du klä dig annorlunda? Ja om jag skulle vela de

3. Vågar du vara dig själv? Ja, alltid!

4. Vågar du visa dig i bikini/badbyxor? Hehe kanske inte just nu :p

5. Vågar du fisa inför pojk/flickvän? Njaa inte riktigt ännu, för nytt ännu ;)

6. Vågar du pierca dig? Jepps

7. Vågar du dig på utmaningar? Njaa ja beror på

8. Vågar du ha sex på offentlig plats? Beror på humöret ;)

9. Vågar du vara omogen? Ja, kul ju..hihi

10. Vågar du äta småkryp? Nee uschdå

 

Skolan:

1. Vad heter din skola? Hette Gränsälvsgymnasiet

2. Vad heter din favorit lärare? Hette Tage

3. Vad är ditt favoritämne? Tyckte relgion va kul..hehe

4. Snyggaste läraren på skolan? Fanns inga, bara gammla gubbar å gummor

5. Har du bra betyg? Hade kunnat ha bättre!!

6. Tråkigaste ämnet? MATTE!!!

7. Har du skolkat mycket senaste året? De gjorde jag nog...tyvärr...:(

8. Har du fuskat på prov? Faktiskt inte

9. Hur tar du dig till skolan? Gick eller cyklade

10. Har du gjort mer än kyssts med någon när ni varit i skolan? Har nog inte ens gjort de..haha

 

Random:

1. Vet du vem FATO är? Nope..

2. När tuggade du tuggummi senast? På jobbet för nån timme sen

3. När var du på semester senast? Räknas mina sthlm resor? :p

4. Vilken färg är det på din tandborste? Grönt å vitt

5. Är ditt hår tråkigt? De är tråkigt, har det fast alltid nästan..

6. Vad har du för påslakan just nu? Svartvita

7. När såg någon dig naken senast? Typ 2 veckor sen

8. Hur ofta duschar du? Varje dag

9. Gillar du BUBBEL ROLLER? Vad är det?

10. När ska du gå och lägga dig? Nu!!!


Kommentarer
Postat av: Loo

Har du sett The City på mtv? Godnatt :)

2009-01-23 @ 23:27:42
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Olipa mukava lukea, että mää oon kilttein=)

2009-01-25 @ 20:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0