Gamla goda tider(?)

Rensade ur mitt vitrinskåp nyss...Hittade mitt gamla fotoalbum..Fanns bilder allt från klassresa i 6an te min studentfest..
Oj, va kul man hade på den tiden..Haha å hur man har sett ut..Haha, å man tyckte att man var typ hetast :p
Allt va så lätt, allt va så kul...Varje da gjorde man nånting, varje da umgick man me sina vänner..
Saknar de...
Men man måste väl växa upp nångång ;p
Men jag känner mej väl inte riktigt vuxen heller..Inga direkta ansvar eller måsten , mer än jobbet..
Så de här mellantinget mellan umgdom (tänker nu inte på ålder utan sinnet :p) å vuxen är inget vidare..
Vill till nästa nivå, vuxen nivån...Allt va de har å erbjuda å innebär...Jag är redo, är ju trots allt 25 ;) hehe..

Nn ska jag gnälla lite igen :p
Haft en dåååålig da ida...Mitt humör...Vart lite sur å grinig på jobbet oxå...förlåt..
Men orkar bara inte alltid...Ibland vill man bara grina för att man blir så less....Å ida har vart en sån da...
Jag less...less som fan....
Skulle behöva min älskling...är nog de som tär på mej oxå...saknaden...Går bra 1 vecka eller så men efter de riktigt jobbigt.....
Sa jag att jag är less? :p

Längtar tills den här dan är över..................

Kommentarer
Postat av: Lina

Saknar å den tiden av och till, størsta problemet var hur man skulle få plats med 24 øl i en ryggsæck ;)

2009-01-21 @ 09:39:19
URL: http://www.eternetys.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0