Jag fryser ihjäl

De är så kallt, jag fyser ihjäl...men snart blir de varmt? I hope...
Kylan är inte min grejj, är iskall nu när jag gick hem från jobbet...vägen kändes extra lång...Men men piggna ju till om inte annat, nått positiv me de negativa ska man alltid hitta ;)
Hade behövt min varma sköna kille här nu...hihi..Kroppsvärme = bästa värmen som finns!! Jepp jepp....
Åååh varför börja jag tänka på de, nu blev jag myssugen oxå..:S
Får iaf kärlek på lörda när jag åker hem te de la familja :) Kanske inte riktig samma sorts kärlek som av Rickard ;p
Jajja...

Tulpan dagen ida..(visste ni de va? ;))
"Mitt i mörkaste januari kommer dom! De efterlängtade första vårtecknen - TULPANERNA"

Nån som fått blommor?
Inte då jag iaf...Frågade Rickard vars min blommleverans va, att jag har väntat hela dan på den :p..haha..




Känns som att jag adlrig kommer bli trött ikväll.....Tur att jag först börjar 11 imon, får jag sova te 9 iaf...ooh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0