2008/2009

Ännu 1 år har glidit iväg...Ibland går tiden för fort å ibland önskar jag att den skulle kunna gå liiiiiite fortare...
Vet inte rikitgt vart detta år tagit vägen, men oj så mycke som har hänt...

Å så började jag de nya året me att bli 1 år äldre...Å kanske tom lite klokare oxå...Nu är jag 25..Tycker de låter gammalt...När jag va 18, 20 eller nått ditåt då hade jag stora planer på hur mitt liv skulle se ut som 25åring...Är väl inte riktigt där ännu :p Nåja de kommer tids nog...

2008 har jag lärt mej att bli mer självständig, vara mindre beroende av andra människor å insett att jag faktiskt klarar mej ganska bra själv att jag faktiskt är ganska jävla bra ;) (hihi)...Jag har vågat mer å har tagit risker...
Började känna mej hemma i Luleå, började trivas på mitt jobb å lärde känna några underbara människor!
Lämnade ett gammalt förhållande, som vart som en berg å dalbana i de 7 åren de varade...Fanns undebara stunder å rent helvete...Men 2008 vågade jag äntligen släppa taget, känna efter å gå vidare å insåg att de faktiskt va bäst så...
Jag träffade en ny kärlek...Som jag först inte visste om de va kärlek eller om de bara va en liten "sommarflört"..Men känslorna höll i sej å blev starkare fast vi sågs så lite...Så de kunde inte vara annat än kärlek..Klarade vi av de där, klarar vi av de mesta :) Å jag längtar till å se va framtiden har att erbjuda oss!!!
Har sagt upp min lgehet efter många om å men...
Börjat sälja mina möbler...
Börjat söka nya jobb....
Så välkommen 2009 har stora planer för detta år!
Jag hoppas å ber att allt går min väg....I cant wait ;)

Måste säga att 2008 har varit ett helt grymt år!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0