My life..


Fick en tröja av Rickard igår...Bra å ha en kille som jobbar i kläaffär ;)
Men nu har han gett mej massa saker...Han är för snäll, blir ju bortskämd :p..
Fast de är ju de han säger : - "Får jag inte skämma bort min flickvän?"
Jaaaa men visst får du de...;) hehe...

Ska laga lite mat här snart..
Blir inte så mycke gjort när Rickard jobbar...Men de är skönt å bara vara här :)
Slippa vara ensam å vara me honom så mycke de går...
Så såhär kommer mitt liv se ut när jag flyttar ner...Förhoppningsvi får jag ett jobb å kanske lär jag känna lite nytt folk å får ett egte liv här så småningom så jag slipper hänga efter Rickard å hans vänner jämt..Kan ju bli lite jobbigt te slut..Inte för att jag har nått emot de men man måste ju ha lite egna liv oxå..Ja ni förstår...
Fast han säger att han bara kommer hänga efter mej...hehe knappast ;p
Nåja blir bra de här :)

"Its my life, its now or never, I'm not gonna live forever"

Kommentarer
Postat av: Lina

Skoj att du trivs! Synd vi inte hann ses så där överdrivet mycket när vi var hemma men det kommer nog mer stunder ;) puss och kram

2009-01-05 @ 17:30:02
URL: http://cluelezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0