Behandla sej


I morse när jag steg upp tog jag på mej bikinin för jag trodde verkligen att jag skulle få gå ut å sola..
Men efter att jag ätit frukost å donat me andra morron sysslor å tittade ut igen så va de massa moln!! Å en stund senare började de regna...
So what to do?
Jo....leka lite hemmamamma ;)
bakade mej en plåt me pizza
gjorde egna köttfärsbiffar
städade
tvättade
Så timmaren flöt iväg ändå..
Hann me en liten powernap oxå ;)
Å snart blir de dags å smaka biffarna
Sen tänkte jag göra en egen lite "spa" behandling
duscha varmt
skrubba å raka
fila, klippa å måla
peela å lägga ansiktsmask
sista men inte minst smörja in mej me oljor å krämer
Blir nog skönt :)
 
Ötå imon?
Beslutsångest......................
Att de ska va så svårt...men så är de när man vill vara på två ställen samtidigt...hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0