Lilla Alma...

...har kommit te världen imorse...Välkommen te familjen ;)
Söt liten sak, me svart hår..
Förlossningen hade gått fort å tydligen ganska smärtfritt..
Skönt att allt gått bra..
Nu är man stolt moster...igen ;)

Nu vill jag bara ha ut min oxå!!!!
Tur att tiden går fort...längtar så sjukt mycke :*
Va hos barnmorskan i morse..Hon lyssnade på hjärtat å den slår snabbare å starkare för varje gång..
Å hon mätte magen, den växer så galet mycke!!
Hon tycker bebben min rör sej så mycke, hon är helt förvånad över hur mycke den rör sej så hon börjar alltid skratta när hon ska försöka lyssna på hjärtat..Ja han är en liten busunge, sådan far sådan son ;)
Om de nu är en kille?! iiii!! Barnmorskan säger alltid att de låter som en tjej just pga hjärtslagen å hur livlig den är..
Hmmm jajja...Ska på nytt ultra om 1 månad så då borde man ju få veta helt säkert :)

Haft ganska skön helg..Syrran å Jaska va ju på besök..
Va på dubbeldejt me Linda å Andreas på lörda, ice age 3!! Shiiiit va rolig den va, trodde jag skulle kissa på mej..haha!!
Igår va vi å spelade minigolf på golf garden..Gick inge bra för mej :( Jag som brukar va liiiiite duktig iaf men igår vart jag sist..blää
Ida är jag trött :S
Sovit dåligt 3 nätter, 2 dåligt på en madrass som va oskönast å inatt för att jag vart nervös för syrrans skull...
Nåh tog en powernap på 2 timmar ;) Men hjälpte väl inte såååå mycke..

Jajja ska sluta svamla nu å kanske äta nått.....
Har förresten spräckt 10 nu...(gått upp 10kg) Gaaaaah!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, tårtan var nästan så god att den var värd magsmärtorna :) och är du rädd för extrakilon ska du låta bli den tårtan :D kram!

2009-07-06 @ 19:20:00
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: tintti

Ei syster 10 kiloa oo mittään. Muista isosiskolla tuli VAAN 26 kiloa:)

2009-07-06 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0