Naglar

Jag har lyckats få mina naglar att bli lite långa :)
Inge jobb som gör att dom går av å att händerna blir skitiga å torra..härligt!
Så nu tycker jag de är jätte kul me nagellack å måla naglar å allt sånt där som jag aldrig brytt mej om förr..
Kan tyvärr inte måla mina tånaglar nå mer..hihi..Men tur att Rickard kan ;)
Så köpa massa nagellack i härliga färger :)

Gillar dom här...billiga finns i massa fina färger!!! Skulle kunna köpa alla nästan!! Men har väl kanske 10st än så länge..heh..
Är 25% rabatt på dom på Cubus så måste ju passa på ;)
Burkarna är inte så stora så dom blir inte dåliga å torra...
Håller väl inte superbra men de gör desamma, bara å måla igen ;)

Nu ska jag hoppa i duschen!

Kanske kommer syster hit ida :D

Kommentarer
Postat av: nadja

fina naglar är så kul =) Köper också alltid dom nagellacken, billiga och bra har flera st. Synd att jag bara får ha nagellack under mina lediga dagar. Får ju inte ha det på jobbet =( Hoppas du får en fin helg!

2009-07-03 @ 10:40:49
Postat av: Angelica

Fina nagellack ÄR kul, det har jag alltid vetat och därför är halva dörren på kylskåpet fullt av dem... :) Måste byta lite färg på mina naglar så tack för inspirationen :) kram!

2009-07-05 @ 14:58:38
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0